Официално становище на Лидл-България във Фейсбук:
Във връзка с реакциите, относно опаковки на продукти от гръцката седмица в магазини Lidl, компанията би искала официално да уточни, че екипът на Лидл България не е участвал в създаването на въпросните дизайни. Конкретните опаковки се разработват от международен екип и са унифицирани за всички държави, в които веригата оперира.
Към последните извинения, поднесени от страна на търговската верига на централно ниво и в различните държави, Лидл България, като българско дружество, изразява още по-силната си мотивация да поднесе своите искрени извинения.
От встъпването си преди седем години в страната, Лидл България многократно е доказвала с цялата си дейност дълбокото си уважение към българското историческо наследство, традиции, култура и религиозна идентичност.
Бихме искали да уверим всички потребители, че приемаме повече от сериозно споделените коментари и реакции и сме напълно съгласни, че дори в глобалния свят е наложително международните компании да отчитат и уважават всички аспекти на културни, религиозни и други възприятия на потребителите. Затова Лидл
България поема ангажимента да предаде коментарите и реакциите към централата на компанията в Германия и екипа, отговорен за създаване на дизайните на опаковките, за да бъде взето предвид при разработването на етикетите в бъдеще.