Възмутени клиенти дават съвети как да разпознаем лошите ресторанти

48

Клиенти на лоши ресторанти публикуват съветите си как да избягваме заведения от този тип в социалната мрежа Туитър, съобщи в. „Мейл он сънди“.

От снимките и специфичните им предупреждения става ясно, че те са научили урока си по трудния начин.

Някои от потребителите споменават насекоми, неприветливо обслужване и странни предмети в храната, а други дават за пример неправилно преведени имена на ястията в менюто.

Един от възмутените клиенти показва прикачена към менюто хартиена торбичка с неизвестна функция. Други изтъкват като предупредителен знак присъствието на гризачи, рояци от мухи и хлебарки.

Част от хората с по-лош късмет споделят, че са намирали буболечка в храната си. Други са попадали на парче пластмаса, лейкопласт и тел.

Сред полезните съвети са и тези как да разпознаем, че храната не става за консумация, без дори да я вкусим. Ако сервитьорите откажат да ни дадат да я опитаме, преди да поръчаме цяла порция, и ако от персонала ходят до близките магазини, за да си набавят продукти, можем спокойно да потърсим къде другаде да се нахраним.

Друг от изпатилите клиенти споделя, че е лош знак за ресторанта, ако в тоалетната се пързаля дете върху матрак.

Потребител дава и пример за лош превод в менюто. В китайски ресторант например предлагали „лотос с черни гъбички“, вероятно имайки предвид „гъби“.

Смесени реакции е предизвикало и меню в заведение, където „пилето“ и „истинското пиле“ били предлагани с почти двойна разлика в цените.