Легендарното лого на компанията е освежено. Фокусът се измества от думата „Tube” към бутона “play”. Обновеното лого се състои от иконата на YouTube – червено-бялото екранче с бутон, следвано от надпис „YouTube” в черно. Логото има и нов шрифт и цветова схема.
Според компанията новото лого внася по-гъвкав дизайн, който работи по-добре на различни устройства, дори на най-малките телефонни екрани.Когато пространството е ограничено, като при смартфоните, ярката икона може да служи като по-лесно видимо лого.
Новото лого и иконата са част от редица нововъведения, които компанията планира да направи в следващите месеци. YouTube съществува от 12 години и вече не е просто сайт за видео, а място с разнообразни приложения, които се използват от всякакви потребители: от музикални фенове до любители на телевизията и геймъри.
„Ще постигнем ново ниво на функционалност и по-подреден вид.“, казва Нийл Моан от ръководството на компанията.
Телефонното приложение също ще бъде обновено с по-изчистен дизайн, в който горната част е бяла, а навигационните бутони са изместени отдолу, което ги прави по-лесно достижими с пръсти.
Приложението ще включи нови начини за опериране, включително с жестове. В бъдеще ще можем да прескачаме от едно видео на друго само с плъзване на пръста – наляво за предишното и надясно за следващото видео.
Нововъведенията ще позволят на потребителите да превъртат видеа на забавен или бърз кадър, както вече може да се прави на десктоп.
Източник: Business Insider