Нова гавра с клиентите на заведения. Този път случаят е от харманлийско заведение, в което клиент е платил 5 лева за „нищо“.
По инициатива на министъра на туризма Николина Ангелкова започва проверка за категоризацията на въпросното заведение, за което клиент твърди, че е получил сметка за престой без консумация, съобщиха от пресцентъра на ведомството.
Според сигнала, подаден до министерството на туризма, на 15 август т.г. посетителят е платил 5.00 лева за „нищо-1 час“, както е отбелязано на касовата бележка, приложена към сигнала. От сметката се вижда, че от кафе-сладкарница „Оскар“ са поискали сумата в 22.25 часа.
Министерството на туризма незабавно е сезирало Комисията за защита на потребителите и Националната агенция по приходите за последваща инспекция на заведението. Министерството призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.