След проверка на данъчни не е открито нарушение в созополския ресторант с такса „празен стол“

155

След проверка на данъчни инспектори от НАП-Бургас не е открито нарушение в созополския ресторант, прочул се с поисканата такса от 80 лв. за четири незаети стола.

„Реагирахме веднага, извършихме проверка, при която се установи, че цялата поръчка на въпросната компания е отразена в паметта на фискалното устройство. Заведението веднага щеше да бъде запечатано, ако поръчката не бе маркирана в устройството“, заявиха от Териториалната дирекция на НАП в Бургас, пише Дарик.

От там уточниха, че ресторантът е един от 200-те най-оборотни заведения по Черноморието, които са под постоянно наблюдение чрез дистанционна връзка на фискалните устройства с НАП. Заведението е било проверявано и от Комисията за защита на потребителите през юли, но и тогава нарушения не са открити.

Междувременно на Facebook страницата на ресторанта собственикът Тони Матеев изрази възмущение от „вендетата“ срещу персонала в интернет.

„Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса „резервация“, която обикновено се плаща предварително. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите – просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала. Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти върху персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта“, написа той.

Собственикът на ресторанта Тони Матеев изрази възмущение от „вендетата“ срещу персонала в интернет

„Най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона“, споделя още той в социалната мрежа.