Пасажери си изпуснаха полетите заради закъсал асансьор на Летище София

35

50 минути в асансьор на Терминал 2 на Летище София и изпуснат полет. Така започна денят за трима пътници. Причината – авария в асансьора и изчакване тя да бъде отстранена. Хората са недоволни от бавната реакция на аварийните екипи на летището, съобщава БНТ.

Около 6:00 часа тази сутрин трима пътници са заседнали в асансьор на Летище София. Разбрахме за случая от колегата ни Евгения Атанасова. Тя сподели за случилото се в профила си във Фейсбук. Единият от пътниците в асансьора бил съпругът ѝ Георги Тенев. По думите ѝ, семейството пътува за Рим. Тя се качва на полета, заедно с детето им, но Тенев засяда в асансьора и така изпуска полета.
Проверихме случая и какво става в подобни ситуации. Официалното становище на Летище София гласи, че то „поднася своите извинения на пътниците, които тази сутрин са изпуснали своя полет, поради технически причини на един от асансьорите на Терминал 2. Допълват, че „поддръжката на съоръженията се извършва само от лицензирана фирма. След подаване на сигнала е реагирано своевременно и са предприети мерки по отстраняване на проблема.“

От фирмата, отговорна за техническата поддръжка на асансьорите, заявиха, че според сключения договор с Летище София, тяхната отговорност при подобни аварии е да реагират в рамките на 1 час.

В конкретния случай тази сутрин, екипи от фирмата са реагирали 50 минути след като е подаден сигнала за аварията и не могат да бъдат държани отговорни за случилото се. Както се разбра и от позицията на летището, след като бъде завършена вътрешната проверка, ще бъде определен и начина, и размера на обезщетение на пътниците.