Предвид повишеното потребление през месец декември 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да разсрочат сметките си за електроенергия. Клиентите на компанията, които срещат затруднения да покрият задълженията си в срок, могат да подадат искане за разсрочване в най-удобния за тях клиентски център.
Специалистите на дружеството ще разгледат всяко постъпило искане и ще се свържат с клиента, за да му предложат индивидуална схема за разсрочване, съобщиха от пресцентъра на „Енерго Про“л
Средната сметка за декември 2016 г. на домакинствата в Североизточна България е 45 лв. и е с 10% по-висока в сравнение със същия период на 2015 г. Причината за увеличението е рязкото застудяване – средната температура по данни на НИМХ през декември 2016 г. е с 4,3 градуса по-ниска в сравнение със същия месец на предходната година.
Значително по-студената зима продължи тенденцията за повишаване на консумацията на електроенергия и в началото на януари. През първите 10 дни на годината ЕНЕРГО-ПРО отчете с 6,5% по-високо потребление в сравнение с миналата година. Пикът на потребление през настоящия зимен сезон беше регистриран на 11 януари, когато консумацията на електроенергия от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО беше с 61,7% по-високa в сравнение със същата дата на 2016 г.
Ниските температури се отразяват върху размера на сметката в зависимост от индивидуалния стил на потребление на всяко домакинство. Все повече семейства оптимизират разходите си за електричество като подобряват ефективността на своето потребление, ползват енергоспестяващи уреди и изолации.