С нови десет рекламни видео клипа ще популяризираме българските ЕДЕН дестинации, информира Министерство на туризма.
Те са изработени с европейско финансиране по проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България – второ издание“, изпълняван от Министерството на туризма като бенефициент по програма COSME 2014-2020 г. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.
Кратките промоционални видеа са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от ЕДЕН дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански.
Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта.
Видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи.
Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия. Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г.