Според проучване, проведено от интернет компанията „АйПас“, проведено сред повече от 1700 души в САЩ и Европа, 40,2% от допитаните смятат безжичния интернет като своя първа необходимост, задминавайки секса с 36,6% и алкохола с 14,3%, предаде Breitbart.
„Безжичният интернет вече е настигнал друг човешки необходимост“, заяви директорът отдел „Реклами“ на „АйПас“. „Идеята, че безжичният интернет ще се смята за по-важен от секса, алкохола и шоколада щеше да бъде немислима само преди няколко години. От известно време интернет застава на долните етажи на пирамидата на Маслоу за човешките нужди“, добави той, цитиран от труд.
Според проучването, повечето хора сега определят къде ще пътуват въз основа на това, дали хотелът има безжична интернет връзка. Откритието е ново напомняне за влиянието на безжичния интернет върху хората, като 75% от респондентите в проучването са заявили, че постоянният достъп до безжичен интернет е подобрил качеството им на живот.